Votre JavaScript est désactivé.

Merci de l'activer pour utiliser Pharmaid.

Suivez ce lien pour activer JavaScript ou contactez-nous.

Attention, votre navigateur ne permet pas de profiter de Pharmaid à 100%

Pour remédier à ce problème, nous vous proposons de télécharger un des navigateurs suivants

Zoekresultaten

Terug naar de diensten

Questions par service

vervangingen Vervangingen
vacatures Vacatures
kandidaturen Kandidaturen
opleidingen Opleidingen
leden Leden
achats-groupes Achats groupés
newsfeed Newsfeed
mijn-account Mijn Account

Vervangingen

Wie ziet mijn vervangingsaanvragen in het vervangingsplatform?

Alleen apothekers en assistenten.

Hoe maak ik een vervangend aanbod bij een apotheek?

Klik op het menu "Vervangen". U komt direct op de lijst met vervangende aanvragen. Klik op een aanvraag die u interesseert.

Hoe maak ik een vervangende factuur aan?

Na een vervanging gaat u naar uw menu "Beheer" en vervolgens naar "Vervanging". Blader door uw "Verleden" vervangingen en selecteer degene waarvoor u een factuur naar de apotheek wilt sturen. Druk op de knop "Actie" en vervolgens op "Factuur genereren".

Hoe geef ik mijn beschikbaarheid aan voor vervangingen?

Om de beschikbaarheid te kunnen aangeven, moet u beschikken over het profiel "apotheker" of "assistent". Ga naar het vervangende platform en klik op het submenu "Mijn beschikbaarheid". Zo krijgt u toegang tot een interactieve kalender. Klik op een datum en vul het formulier in. Of houd de linkermuisknop ingedrukt om de hele beschikbaarheidsperiode te markeren.

Waar kan ik mijn vervangingsvoorstellen beheren (aanvaarden of verwerpen)?

Log in en klik op uw submenu "Beheer" en vervolgens op "Vervangingen". U krijgt toegang tot een tabel met de volgende voorstellen: aanvaard/wachten/verleden/afgewezen/aan de gang/verzonden.

Waar kan ik mijn facturen uploaden/ontvangen ter vervanging?

Log in en klik op uw menu "Facturen". Klik dan op de "Download" knop van de betreffende factuur.

Waarom kan ik het vervangende platform niet gebruiken?

Om toegang te krijgen tot dit platform moet u beschikken over het profiel van apotheker, eigenaar, apotheker of assistent.

Kan ik een tegenvoorstel doen als mijn aanbod wordt afgewezen?

Ja. 2 oplossingen worden u aangeboden: Volg de link van de melding om een tellervoorstel te doen of ga naar uw submenu "Beheer" en vervolgens "Vervangingen". U krijgt toegang tot een tabel met de volgende voorstellen: aanvaard/wachten/verleden/geweigerd/in uitvoering/tellervoorstellen verzonden. Selecteer het geweigerde aanbod, wijzig de algemene voorwaarden en druk op de knop "Verstuur mijn telleraanbieding".

Kan ik het vervangingsplatform gebruiken als ik geen onafhankelijke apothekersstatus heb om vervangingen uit te voeren?

Ja. Schakel in uw profiel niet het selectievakje "Ik ben een onafhankelijke apothekervervanger" in. Zo hoeft u geen bedrijfsgegevens in te vullen en kunt u nog steeds gebruik maken van ons vervangingsplatform.

Kan ik het vervangende platform gebruiken als ik een assistent ben?

Ja. Apotheken hebben de mogelijkheid om het type profiel te filteren dat ze zoeken.

Wie ziet mijn beschikbaarheid in het vervangende platform?

Alleen kantoorhouders.

Vacatures

Hoe kan ik een offerte of sollicitatie indienen?

Aanmelden. Log dan in. Klik ten slotte op het menu "Service" en vervolgens op "Jobs". U komt aan op de pagina met jobaanbiedingen. Klik ten slotte op "Creëer vacatureaanbieding/applicatie" en vul het formulier in.

Hoe solliciteer ik naar een vacature?

Log in met een profiel "Apotheker", "Assistent" of "Student". Klik dan op de vacature die je interesseert. Klik tot slot op "Toepassen". De werkgever ontvangt een e-mail en een melding. Hij kan uw profiel online raadplegen en u contacteren indien nodig.

Kan ik mijn vacature/ sollicitatie tijdelijk deactiveren?

Ja. Log in en ga naar uw "Management" menu en vervolgens naar het "Jobs" submenu. Zo krijg je toegang tot je jobaanbiedingen/verzoeken. Een deactiveringsknop is beschikbaar.

Kan ik mijn jobaanbieding wijzigen?

Ja. Log in en ga naar uw "Management" menu en vervolgens naar het "Jobs" submenu. Zo krijg je toegang tot je jobaanbiedingen/aanvragen. Er is een bewerkingsknop beschikbaar.

Kan ik mijn vacature verwijderen?

Ja. Log in en ga naar uw "Management" menu en vervolgens naar het "Jobs" submenu. Zo krijg je toegang tot je jobaanbiedingen. Er is een bewerkingsknop beschikbaar. Ga naar de wijziging van uw aanbod en klik op de knop "verwijderen".

Kandidaturen

Hoe kan ik een offerte of sollicitatie indienen?

Aanmelden. Log dan in. Klik ten slotte op het menu "Service" en vervolgens op "Jobs". U komt aan op de pagina met jobaanbiedingen. Klik ten slotte op "Creëer vacatureaanbieding/applicatie" en vul het formulier in.

Hoe interesse tonen voor een sollicitatie?

Meld u aan met een profiel "Apotheekhouder" of "HR-manager". Klik vervolgens op de sollicitatie die je interesseert. Klik tot slot op "Ik ben geïnteresseerd".De werkzoekende ontvangt een notificatie en een e-mail met je contactgegevens.

Kan ik mijn vacature/ sollicitatie tijdelijk deactiveren?

Ja. Log in en ga naar uw "Management" menu en vervolgens naar het "Jobs" submenu. Zo krijg je toegang tot je jobaanbiedingen/verzoeken. Een deactiveringsknop is beschikbaar.

Kan ik mijn sollicitatie wijzigen?

Ja. Log in en ga naar uw "Management" menu en vervolgens naar het "Jobs" submenu. Zo krijg je toegang tot je jobaanbiedingen/aanvragen. Er is een bewerkingsknop beschikbaar.

Opleidingen

Kan ik via Pharmaid rechtstreeks inschrijven voor de training die ik organiseer?

Ja, in het aanmaakformulier is deze optie beschikbaar. Wanneer gebruikers uw training bekijken, kunnen ze zich registreren via de knop "Ik registreer".

Hoe refereren en/of organiseren we een training via Pharmaid?

Registreer u met een profiel "Organisatie voor Opleiding" of "Onderneming".
U kunt kiezen uit 2 oplossingen: Klik in het menu "Training" en vervolgens op de knop "Een training maken". Klik op uw menu "Beheer" en vervolgens op het submenu "Training". Je hebt toegang tot alle cursussen die je hebt gemaakt en tot een aanmaakknop.

Moet ik mijn training na afloop zelf verwijderen?

Nee. Wanneer u een cursus maakt, wordt u gevraagd de cursusdatum op te geven. Je cursus verdwijnt automatisch van de lijst op de "Cursussen" pagina zodra deze datum voorbij is.

Zijn mijn bedrijfsgegevens beschikbaar bij gebruikers?

Ja. Na het aanmaken van een apothekerscursus is uw profiel zichtbaar vanuit de details van de cursus. De gebruiker ziet een knop "Profiel van de weergavemodus".

Waar kan ik de contactgegevens raadplegen van degenen die zich hebben ingeschreven voor de cursus die ik organiseer?

Klik op uw menu "Beheer" en vervolgens op "Training". Een knop om de lijst met boekingen te openen is beschikbaar op de corresponderende cursus.

Kan ik aangeven hoeveel studiepunten mijn opleiding heeft?

Ja. In het formulier voor het aanmaken van een cursus vraagt een veld je of je cursus geaccrediteerd is. In dat geval kunt u het aantal studiepunten van uw opleiding aangeven. Op de pagina die verwijst naar alle cursussen waarnaar wordt verwezen, zal de miniatuurafbeelding van uw cursus de informatie aan gebruikers tonen.

Kan ik een prijs aangeven voor mijn opleiding?

Ja. In het formulier voor het maken van een cursus, vraagt een veld je of je cursus betaalt. In dat geval kunt u de prijs aangeven. De miniatuurafbeelding van uw training weergegeven op de "Training" pagina zal de prijs aan gebruikers aangeven.

Kan ik een cursus die ik heb gemaakt wijzigen?

Ja. Ga naar uw menu "Beheer" en vervolgens naar "Training". Er wordt een lijst van uw cursussen weergegeven. Klik op de aan te passen cursus en u komt aan in het wijzigingsformulier. Bewerk de nodige informatie en klik op "Opslaan". Er zal direct rekening worden gehouden met uw wijzigingen.

Kan ik gebruikers doorverwijzen naar mijn eigen betaalplatform?

Ja. Als u in het formulier voor het maken van een cursus een prijs hebt opgegeven, kunt u met een specifiek veld de gebruiker doorverwijzen naar uw betaalplatform. Een link zichtbaar voor de gebruikers zal beschikbaar zijn in de trainingsdetails.

Kan ik voor mijn opleiding naar meerdere modules in meerdere dagen verwijzen?

Ja. In het formulier voor het maken van een cursus vindt u verschillende velden waarmee u modules aan uw cursus kunt toevoegen. Voor elke module moet u de titel en datum aangeven. De gebruiker ziet de details van uw modules in de details van de betreffende training.

Kan ik meer informatie vinden over opleidingen die ik in het verleden heb georganiseerd?

Ja. Log in en ga naar uw submenu: "Management" en vervolgens "Training". Hier vindt u een overzicht van al uw trainingen in het verleden en de toekomst.

Leden

Hoe kan ik de contactgegevens van een commissaris invullen, zodat mijn collega's er hun voordeel mee kunnen doen?

Ga naar het menu "Afgevaardigden". Klik onderaan de pagina op de knop "Een deelnemer toevoegen" en vul het formulier in.

Hoe de contactgegevens van een farmaceutische afgevaardigde bekijken?

Registreer, log in en zoek het deelnemersprofiel dat u interesseert. Klik op "Profiel weergeven". Je krijgt maar 5 coördinaten metingen per dag.

Ik zie fouten in de contactgegevens van een commissaris voor handel, hoe kan ik die corrigeren?

Ga naar het probleemblad en klik op "Meld een probleem". Geef ons de aard en de mogelijke correctie ervan aan. We zullen de database zo snel mogelijk bijwerken.

Ik ben verkoopmedewerker en ik merk dat mijn contactgegevens al in Pharmaid staan. Wat moet ik doen om het onder controle te krijgen?

Registreer u bij het profieltype "commissaris voor handel". Na de bevestiging van uw inschrijving verbindt het systeem u met uw profiel en de dossiers die reeds online zijn. Vervolgens zal u worden voorgesteld zich het recht toe te eigenen.

Ik ben verkoopmedewerker en ik merk dat mijn contactgegevens op Pharmaid staan. Ik wil ze verwijderen, hoe doe ik dat?

Neem rechtstreeks contact met ons op via het volgende adres: [email protected] uw gegevens zullen zo spoedig mogelijk worden verwijderd.

Ik ben een verkoopvertegenwoordiger en ik wil graag geraadpleegd worden over Pharmaid, hoe moet ik dat doen?

Schrijf u in voor het profiel "commissaris voor handel" en vul uw profiel in. U wordt automatisch doorverwezen.

Achats groupés

Hoe een verkoop van een gesloten groep archiveren?

Ga naar uw "Beheer" menu en vervolgens naar "Gegroepeerde aankopen". U krijgt toegang tot de lijst van uw (al dan niet gesloten) collectieve verkoop. Een "Archiver" knop is beschikbaar aan de onderkant van de miniaturen van uw groep verkopen.

Hoe kan ik deelnemen aan groepsaankopen?

Registreer u als apotheker en log in. Klik op het product waarin u geïnteresseerd bent en vermeld in het veld "Bestellen" het aantal eenheden dat u wilt bestellen.

Hoe weet ik of mijn groepsverkoop gesloten is?

Wanneer één van uw verkopen ten einde loopt (hetzij omdat alle units verkocht zijn, hetzij omdat de einddatum van het aanbod bereikt is), ontvangt u een e-mail en een bericht op de site.

Hoe kan ik mijn bundelbestelbestand downloaden?

Ga naar de details van uw verkoop en klik op de knop "Download de lijst met excellente deelnemers".

Verplicht deelname aan een productaanvraag bij andere apotheken mij als apotheek tot aankoop van het aantal eenheden dat ik heb opgegeven als die aanvraag wordt omgezet in een blokverkoop door de leverancier?

Nee! Nee! U verbindt zich er in geen geval toe om de vraag om te zetten in gegroepeerde verkopen door een leverancier. Het doel is om verkooppotentieel te creëren en de leverancier aan te trekken om u kortingen aan te bieden via een groepsverkoop. U bent vrij om te bestellen als de voorwaarden aan u voldoen.

Levert Pharmaid mijn bestelling?

Nee. De verkoper die een gegroepeerde verkoop creëert heeft zich ertoe verbonden om uw bestelling aan u te leveren op de manier die hij gekozen heeft. Aangezien uw groothandelaren worden aangegeven, hebben zij de keuze om u rechtstreeks te leveren of uw gebruikelijke groothandelaar te passeren.

Er is niet het product dat ik zoek op het bulk shopping platform.

Maak een productaanvraag en geef aan hoeveel eenheden u wilt kopen. Nodig uw collega's uit zich bij uw verzoek aan te sluiten om uw koopkracht te vergroten. Wanneer het lab uw aanvraag omzet in een groepsverkoop, wordt u uitgenodigd om de voorgestelde kortingsvoorwaarden te raadplegen. Als u geïnteresseerd bent, bent u vrij om uw bestelling te plaatsen.

Ik wil mijn producten verkopen op Pharmaid, hoe doe ik dat?

Registreer u in het profiel "Firm". Vul uw profiel in met alle benodigde gegevens. Ga naar het menu "Groepenwinkelen". Klik ten slotte op "Een groepsverkoop aanmaken" en vul het formulier in.

Kan ik mijn bestelling annuleren als de verkoop gesloten is?

Op het platform kunt u uw bestelling niet annuleren als de collectieve verkoop gesloten is. U dient contact op te nemen met de verkoper om samen met hem te bepalen welke actie u moet ondernemen na uw annulering. Pharmaid treedt alleen op als tussenpersoon die transacties tussen beroepsbeoefenaren faciliteert.

Kan ik mijn bestelling voor groepsaankopen annuleren?

U kunt uw bestelling annuleren totdat deze is gesloten.

Wanneer is een groepsaankoop gesloten?

Een collectieve aankoop wordt gesloten als de vervaldatum van de verkoop is verstreken of als het aantal door de verkoper gecodeerde opslagmedia is verstreken.

Een verzoek van een apotheker heeft betrekking op een product dat ik verkoop. Hoe kan deze vraag worden omgezet in een groepsverkoop?

Log in met uw "Firm" profiel, ga naar de groep shopping pagina en klik op "Creëer een offerte" onderaan een miniatuur van een toepassing.

Newsfeed

Kan ik toegang krijgen tot de blog van Pharmaid.be?

Ja. De link naar het blog is te vinden in de voettekst van de site (helemaal onderaan). Voor directe toegang, klik hier.

Hoe zet je het # in de publicatie zodat het verschijnt tijdens het zoeken?

Wanneer u een nieuwe publicatie in het nieuwsfeed aanmaakt, kunt u het type bericht bepalen dat u maakt met een box die onmiddellijk verschijnt. Selecteer gewoon het type post dat u wilt.

Hoe kan ik het type publicatie kiezen?

Wanneer u een nieuwe publicatie in het nieuwsfeed aanmaakt, kunt u het type bericht bepalen dat u maakt met een box die onmiddellijk verschijnt. Selecteer gewoon het type post dat u wilt.

Hoe annuleer ik een "ik wil" goedkeuring?

Klik nogmaals op het duimsymbool.

Hoe kan ik commentaar op mijn bericht toestaan/weigeren?

In uw venster voor het aanmaken van publicaties (bovenaan de nieuwsfeed) wordt een extra venster geopend als u op "Express Yourself" klikt. Dit extra venster laat u toe een vakje aan te vinken dat commentaar op uw publicatie uitschakelt.

Hoe toegang krijgen tot het sociale netwerk?

U moet zich eerst registreren en dan inloggen. Eenmaal verbonden, wordt u automatisch doorgeschakeld naar het sociale netwerk. Als u zich op een andere servicepagina bevindt, navigeert u in het menu om op het tabblad "Nieuwsfeed" te klikken. (de links in het register plaatsen en verbinden)

Hoe selecteer ik de mensen die recht hebben op inzage in mijn publicatie?

In uw venster voor het aanmaken van publicaties (bovenaan de nieuwsfeed) wordt een extra venster geopend als u op "Express Yourself" klikt. Dit extra venster laat u toe om op de profieltypes te klikken die u wenst toe te laten om uw publicatie te bekijken. Standaard zijn 6 van de 8 profielen geactiveerd. Om deze parameters aan te passen, hoeft u alleen maar de profieltypen van uw keuze aan te vinken.

Hoe kan ik publicaties filteren op specifiek type? (bijvoorbeeld, zie alleen publicaties voor het lezen van recepten of zie ze niet meer)

Links van uw nieuwsfeed is er een venster waarin u profieltypen en posttypen kunt sorteren. Selecteer in de filters "Posttype" of deselecteer uw voorkeuren en klik vervolgens op "Update".

Hoe rapporteer ik een publicatie om welke reden dan ook?

In de rechterbovenhoek van de te rapporteren publicatie is een parameterknop beschikbaar. Klik erop en klik op de regel "Rapport". Er wordt een nieuw venster geopend waarin u de redenen voor het rapport kunt uitleggen.

Hoe verwijder ik mijn publicatie?

In de rechterbovenhoek van de te verwijderen publicatie is een parameterknop beschikbaar. Klik erop en selecteer de optie "Verwijderen".

Hoe kan ik een commentaar verwijderen?

Rechts van uw commentaar, zijn er 3 kleine horizontale stippen. Klik op deze 3 punten en kies "Verwijderen".

Hoe kan ik zien wie er op mijn publicatie gereageerd heeft?

Wanneer een gebruiker op uw publicatie reageert of reageert op uw commentaar, ontvangt u een melding die u naar de doelpublicatie kan doorverwijzen.

Is het mogelijk om een foto in de post te plaatsen?

Ja. In het venster voor het maken van publicaties (boven in de nieuwsfeed) is een knop "Afbeelding toevoegen" beschikbaar in de linkerbenedenhoek van het venster. Klik erop en selecteer de afbeelding die u in uw bestanden wilt bijvoegen.

Kan ik meerdere afbeeldingen aan mijn publicatie toevoegen?

Ja. Na het invoegen van de eerste foto (detail bij het vorige hulppunt), ziet u een "+"-knop in een stippellijst aan de rechterkant van de eerste ingevoegde afbeelding. Klik op deze knop en selecteer uit uw bestanden de afbeelding die u wilt invoegen.

Kan ik meerdere apotheken toevoegen?

Ja. Log in en ga naar uw menu "Mijn apotheken". Klik op "apotheek toevoegen" en vul het formulier in.

Kan ik mijn profieltype wijzigen?

Ja. Hiervoor logt u in en gaat u naar het menu "Instellingen". Wijzig daar uw profieltype en wacht op bevestiging per e-mail na matiging van uw aanvraag.

Kan ik ervoor kiezen om alleen specifieke profielpublicaties te zien?

Ja, links van uw nieuwsfeed hebt u een frame waarmee u profielen kunt filteren. Standaard zijn alle profielen ingeschakeld. Klik op de profielen waarvan u de publicaties niet wenst te zien. Ze worden rood. Nadat u uw keuze hebt gemaakt, drukt u op de toets "Vernieuwen".

Kan ik opmerkingen uit een publicatie die al online is, uitschakelen?

Ja, in de rechterbovenhoek van uw publicatie is een parameterknop beschikbaar. Klik erop en selecteer het vakje waarin het commentaar op de publicatie wordt gedeactiveerd.

Kan ik mijn bericht bewerken nadat ik het al geplaatst heb?

Ja. In de rechterbovenhoek van uw publicatievenster is een parameterknop beschikbaar. Wanneer u erop klikt, opent zich een nieuw venster met verschillende opties. Selecteer de optie "Mijn bericht bewerken".

Wat bedoelen we met iets 'liefhebben'?

Als u onder een publicatie op "Ik hou van" klikt, weet u dat u die publicatie leuk vindt zonder dat u een opmerking hoeft achter te laten. Net als een opmerking wordt de vermelding die ik leuk vind weergegeven onder de publicatie.

Mijn Account

Hoe kunt u contact opnemen met het Phamaid team?

Telefoon op +32 (0) 4 268 03 09
Per e-mail op [email protected]
Bij de live chat vindt u in de rechterbenedenhoek van uw scherm.

Hoe kan ik inloggen als ik mijn gebruikersnaam vergeten ben?

Klik op "Aanmelden" en vervolgens op de knop "Ik ben mijn login vergeten". Volg de procedure.

Hoe kan ik inloggen als ik mijn wachtwoord vergeten ben?

Klik op "Aanmelden" en vervolgens op de knop "Ik ben mijn wachtwoord kwijt". Volg de procedure.

Hoe vul ik mijn cv online in?

Inloggen a.u.b. Klik op uw menu "Mijn profiel bewerken" en vervolgens op het submenu "Foto en CV". Vul het voorgestelde formulier in en sla uw updates op.

Hoe registreren?

Ga naar pharmaid.be/Security/cree-account en kies het type profiel dat bij uw status past. Vul dan het formulier in. Aan het einde van de procedure wordt u gevraagd uw gsm-nummer op te geven om uw account te valideren aan de hand van een reeks nummers die u per sms zult ontvangen.

Hoe aansluiten?

U moet zich vooraf registreren. Ga hiervoor naar het juiste hulppunt. Zodra uw account is bevestigd, gaat u naar het volgende adres: https://www.pharmaid.be/Security/login?BackURL=/mon-compte/tableau-de-bord en vult u uw e-mailadres en wachtwoord in. Klik ten slotte op "verbinding".

Ik heb geen verificatiebericht ontvangen, hoe moet ik dat doen?

Klik op "Inloggen en vervolgens op de knop "Ik heb geen verificatie sms ontvangen". Voer het telefoonnummer in dat u bij de registratie hebt gebruikt en klik op "Verificatiecode verzenden".

Ik wil het privacybeleid raadplegen, hoe?

Ga naar de voettekst van de site (helemaal onderaan een pagina van de site) en klik op "Privacy Policy" (Privacybeleid).

Ik wil de algemene voorwaarden raadplegen, hoe?

Ga naar de voettekst van de site (helemaal onderaan een pagina van de site) en klik op "Algemene voorwaarden".

Ik wil de juridische informatie raadplegen, hoe?

Ga naar de voettekst van de site (helemaal onderaan een pagina van de site) en klik op "Juridische vermeldingen".

Kan ik mijn login e-mailadres wijzigen?

Ja. Log in en ga dan naar uw "Instellingen" menu en vervolgens naar het "Mijn e-mail adres" submenu. Vul het wijzigingsformulier in.

Kan ik mijn login wachtwoord wijzigen?

Ja. Log in en ga dan naar uw "Instellingen" menu en vervolgens naar het "Mijn Wachtwoord" submenu. Vul het wijzigingsformulier in.

Kan ik stoppen met het ontvangen van e-mails van Pharmaid?

Ja. Hiervoor logt u in en gaat u naar het menu "Instellingen". Configureer uw notificatie-, SMS- en e-mailvoorkeuren.

Kan ik geen SMS meer ontvangen van Pharmaid?

Ja. Hiervoor logt u in en gaat u naar het menu "Instellingen". Configureer uw notificatie-, SMS- en e-mailvoorkeuren.

Kan ik mijn apothekersaccount verwijderen?

Ja. Log in en ga naar uw instellingen. Klik op het menu "Unsubscribe" (Afmelden).

Kan ik gebruik maken van de diensten van Pharmaid in Frankrijk?

Ja. Maar u moet een Frans account aanmaken op www.pharmaid.fr.